Πολιτική Ποιότητας

Η εταιρεία BIOTRANS A.E. δραστηριοποιείται στον τομέα της ταχυμεταφοράς βιολογικών υλικών, δυνητικά μολυσματικών στην Ελλάδα και στην Κύπρο και στη διακίνηση ιατροτεχνολογικών προϊόντων.

«Ποιότητα» για την εταιρεία σημαίνει σεβασμός στον πελάτη και εξυπηρέτηση των αναγκών του κατά τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Για την επίτευξη του προαναφερθέντος στόχου η εταιρεία δεσμεύεται για:

  • την πλήρη, άμεση και συστηματική κάλυψη των αναγκών των πελατών της.
  • την υψηλή ποιότητα των υπηρεσιών/προϊόντων της.
  • τη συμμόρφωση των υπηρεσιών της ως προς τις ισχύουσες νομοθετικές και κανονιστικές απαιτήσεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
  • την άμεση παράδοση των βιολογικών υλικών στον προορισμό τους.
  • την αποθήκευση διατήρηση των βιολογικών υλικών (όταν απαιτείται) με τρόπο που να διασφαλίζεται η ποιότητά τους και η μεταφορά τους στον προορισμό τους, με κατάλληλες μεθόδους.
  • τη συμμόρφωση των προϊόντων/ υπηρεσιών της ως προς τις ισχύουσες νομοθετικές και κανονιστικές απαιτήσεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
  • την άμεση παράδοση των προϊόντων.
  • την αποθήκευση και διατήρηση των προϊόντων με τρόπο που να διασφαλίζεται η ποιότητα τους και τη διανομή τους με κατάλληλες μεθόδους.
  • την επιστημονική υποστήριξη των πελατών και την παροχή όλων των σχετικών οδηγιών σχετικά με την σωστή μεταφορά των βιολογικών υλικών.
  • την πρόληψη ή και την άμεση αντιμετώπιση πιθανών λαθών.
  • τη διαρκή επιμόρφωση του προσωπικού.

Για να επιτύχει τα ανωτέρω, η Διοίκηση της εταιρείας:

  • Καθιερώνει μετρήσιμους αντικειμενικούς σκοπούς για την ποιότητα σε εταιρικό και τμηματικό επίπεδο, τους οποίους παρακολουθεί στενά μέσω των ανασκοπήσεων της διοίκησης.
  • Έχει αναπτύξει και εγκαταστήσει Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας (Σ.Δ.) σύμφωνα με το πρότυπο ISO 9001:2015, ISO 13485:2016, ISO 37001:2016 & KYA 1348.
  • Αναγνωρίζει και παρέχει όλους τους απαιτούμενους πόρους για την κάλυψη των αναγκών της εταιρείας τόσο σε ανθρώπινο όσο και σε υλικοτεχνικό επίπεδο, ώστε να εξασφαλιστεί η ομαλή, αποδοτική και αποτελεσματική λειτουργία της.
  • Προάγει την συνεχή ενημέρωση και εκπαίδευση των στελεχών της.
  • Παρακολουθεί και μετρά αδιάλειπτα τις κρίσιμες παραμέτρους και τις διεργασίες, ώστε να εξασφαλίζεται ποιότητα και ασφάλεια εγκαταστάσεων, υπηρεσιών και προσωπικού.
  • Προσπαθεί να επιτύχει την συνεχή βελτίωση των υπηρεσιών/προϊόντων, των διεργασιών της και του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας.

Η Διοίκηση της επιχείρησης ορίζει εκπρόσωπό της για θέματα ποιότητας τον Υπεύθυνο Διαχείρισης Ποιότητας, με κύρια αρμοδιότητα την ανάπτυξη και συντήρηση του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας. Η διοίκηση της επιχείρησης δεσμεύεται για την υλοποίηση της παρούσας πολιτικής ποιότητας.